Blogger Kering Idea - Isam Ismail

Friday, December 27, 2013

Blogger Kering Idea

Berkali aku cuba mengeluarkan idea yang bagus untuk blog ini, namun usaha yang dicuba makin menjadi sia-sia bila semuanya hampeh dan tiada nilai disitu untuk aku ketengahkan dalam blog ini.. Makin kering idea untuk menulis dan bercerita mengenai kehidupan semenjak peristiwa silam yang meragut kebahagian aku selama ini berlaku. Dan aku dapat merasai kepedihan dan kesakitan yang pernah diceritakan orang lain kepada aku sebelum ini.. ouchhhhh, terlalu sakit sehinggakan aku hampir terdampar keseorangan di tepian pantai katanya istilah..

Tambahan lagi dengan kehadiran final exam yang makin hampir digaul pula dengan pencarian tajuk PSM untuk semester depan menjadikan otak aku kematu untuk terus berfikir memberikan yang terbaik kepada apa yang aku miliki..Hahaahha,,, hanya gelak yang mampu membahagaikan aku dan memaksa untuk aku terus berjuang memiliki apa yang aku impikan...

No comments:

Terima Kasih kerana sudi menapak. Jangan lupa tinggalkan komen untuk jejak anda:) SINCE 2012