Nak Menang 30 Helai T-shirt Free - Isam Ismail

Friday, June 14, 2013

Nak Menang 30 Helai T-shirt Free

Assalamualaikum wbt.. entry sebelum ini ada menyentuh mengenai  segmen yang dianjurkan oleh T-shirt  mudah Terengganu dan pemenangnya bakal memiliki tengok sini. Oleh itu, ini adalah entry kedua yang  akan membicarakan lagi mengenai segmen yang disertai ini,, tetapi kandungan dia agak lain dari yang sebelumnya.

Nak dimulakan,tak berbaloi kalau join segmen dan  tak nak hadiah yang diberi,,, Kalau macam tu baik tak payah join awal2.Hu3..Mestilah aku join ni sebab aku nak hadiah percuma tu,tak selalu nak dapat percuma dan bukan murah nilai harga sponsor bagi, main makan ratus law nak tempah dekat luar sana. Tapi da alang-alang ada orang nak sponsor, aku amik je peluang yang keemasan ini.. Tak kesah pon apa keputusan yang aku dapat.Menang atau  dapat belakang kira.hu3

By the way,, sponsor suruh aku lengkapkan entry ini dengan menyatakan strategi  sekiranya aku menang dan hendak menganjurkan GA yang ramai pesertanya dengan hadiahnya 30 helai T-shirt itu..

  •  Yang pertama aku akan bekerjasama dengan rakan blogger yang terdekat,,(kawan)
  •  Hebahkan segmen  dalam pages atau group 
  •  Invite dan invite rakan
  •  Bagi ayat yang manis sikit (cairla diorang tu)
  •  Buat GA yg simple tapi padat
  •  Yang percuma pasti mahu... (peserta just make simple entry and drop komen)
Contoh mug printing by mudah Terengganu T-shirt



Terima kasih kerana membaca entry ini,, sudila komen,, ada salah pon boleh tegurrrrrrr.....

                       



2 comments:

  1. Salam...terima kasih sebab join segmen ni. Jgn lupa tengok keputusan segmen Sponsor T-shirt for Blogger #3 yang akan diumumkan pada 17 Jun nanti.

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi menapak. Jangan lupa tinggalkan komen untuk jejak anda:) SINCE 2012