Aku dan Blog - Isam Ismail

Sunday, June 30, 2013

Aku dan Blog

Assalamualaikum wbt,, hello dan hai para pembaca disini.. Lama tidak berpeluang untuk meluahkan dan menceritakan kisah hidup disini, Dek kerana terpaksa meluangkan masa untuk metelaah segenap apa ilmu yang belum difahami bagi menduduki peperiksaan akhir..

Tetapi semuanya sudah berakhir.. Sekarang aku berada di dalam kawasan Selangor untuk menghabiskan sisa-sisa yang berbaki sebelum menyambut hari raya dengan aktiviti yang berfaedah dan bermanfaat bagi aku serta orang disekitar aku..

Mencari kerja part time sudah menjadi lumrah bagi aku apabila cuti semester bermula,, tak kira lah lama ke sekejap ke,, janji ada yang masuk dalam poket untuk aku buat raya tahun ni.. huhu.

Kepada manager atau bos-bos yang mencari pekerja part time bolehla hubungi aku untuk diletakan jawatan sekian-sekian,, hah,, aku ni flexible orangnya,, semua kerja akan aku buat janji satu je halal dan tak syubahah..

Orang kata sekarang kerja tak boleh nak pilih sangat, sebab banyak competitor dekat luar sana, tetapi perlu diingat bukan semua tu tak boleh memilih,, perlulah mengikut kesesuaian dengan diri sendiri gak,, bukan main redah je..

Aku rasa ini saja kot untuk isi yang pertama sebelum update seterusnya,, maklumlah tengah menyusun idea dan strategi untuk terus berada setanding dengan orang yang berjaya diluar sana..

sAlAm blogmimpisemalam.blogspot.com








No comments:

Terima Kasih kerana sudi menapak. Jangan lupa tinggalkan komen untuk jejak anda:) SINCE 2012