No data - Isam Ismail

Thursday, April 11, 2013

No data

Assalamualaikum wbt..

Untuk kesekian lamanya aku tidak menjengah blog sendiri,, dan hasilnya yang aku dapat adalah sangat memuaskan dan yang paling penting aku teruja melihat apa yang aku lihat.ha3.Korang janganlah tertanya kenapa aku menyepi je dari dunia blog dan kekadang timbul, seperti chipmore orang katakan, dan sememangnya aku ni  suka dengan chipmore dan kekadang perwatakan aku sendiri pun orang gelarkan dengan panggilan  chipmore.. suka menghilang katakan..tapi bukan terus menyepi k..

Sekarang aku terkejut buah durian jatuh dengan ranking blog aku sendiri di alexa,, NO data (sorry blog anda sedang menjunam ke senarai jutaan dan tidak dapat dibaca oleh alexa, anda dikehendaki mencari sendiri dimanakah tenggelamnya blog anda buat masa ini,tq)ha3,, memang teruk aku punya sekarang,, zaman dulu-dulu bolehla merasa sedikit bila blog berada diranking yang terbaik, tapi sekarang, hanya mimpi kot.


Apapun strategi mesti diambil untuk mengekalkan apa yang aku miliki dulu,,kesian kat aku punya blog,, dala comel(weeeee), tapi jatuh menjunam plak tu, mungkin jarang mendapat kasih sayang adminnya kot..kui3.. Langkah seterusnya adalah memberi kasih sayang yang tak terbelah bagi kepada aku punya blog walaupun wifi yang aku guna lembap macam siput.. that all

Wassalam..



Buat duit dengan SAYS Buat duit dengan Gush ads Buat duit dengan Heart Beat Buat duit dengan Burung

No comments:

Terima Kasih kerana sudi menapak. Jangan lupa tinggalkan komen untuk jejak anda:) SINCE 2012