Eletrik tanpa streamyx - Isam Ismail

Friday, January 11, 2013

Eletrik tanpa streamyx

Assalamualaikum,, warga blogger yang dikasihi,terima kasih kerana sudi meluangkan masa di blog aku ini,, perjalanan blog aku untuk bulan ini agak slow motion dek kerana aku perlu melaksanakan misi dan tanggunjawab aku sebagai salah seorang yang diberi nama pelajar.. ha3, bermacam mende bermain dekat kepala  semenjak nak exam sampaikan tidur malam tidak lena, ada sesiapa tahu macam mana nak buatkan kita lena dalam tidur??
Biarkan yang itu, dan kita fokus pada elektrik tanpa streamyx yang aku mentionkan dalam tajuk kali ini.Seharian semalam aku tidak dapat online untuk blog mahupun facebook dan juga kemaskini email dan akaun jualan aku,, terasa bosan teramat sangatlah seharian dan untungnya aku dapat study dengan tenang, dalam kurang ada lebih juga kan??

Sebenarnya bil streamyx aku sudah dua bulan belum dilunaskan dan tut.tut, semalam streamyx block aku punya internet untuk satu rumah,, jadi kitorang hanya ada elektrik sajelah dan tidak mempunyai line untuk online lagi..masing-masing berkerut muka dengan wajah yang membosankan.ha3, nasibla siapa suruh tak bayar kan.

Bincang-bincang keesokannya kitorang pergi bayar dekat pejabat pos Malaysia, dekat sana plak dapat borang peraduan dari  pejabat pos untuk peraduan menang 230k, wow banyak tu,, tapi aku tidak berminat nak hantar,, ada sesiapa nak tak??? pm segera, sebelum tarikh tutup..

Sejam kemudian kitorang call streamyx punya hot line nak tanya berapa lama masa untuk unblock line.. Cakapnya operator kalau bayar dekat pejabat pos masa yang diambil adalah dalam jangkaan 4 atau 5 hari baru boleh guna,, mak ai lamanya... so kitorang settlekan hari itu juga dengan kadar menunggu selama 4 jam dari 4 hari..dan sekarang hasilnya aku boleh update entry  ini.. hha3

Buat duit dengan SAYS Buat duit dengan Gush ads Buat duit dengan Heart Beat Buat duit dengan Burung

2 comments:

  1. Akhirnya ya..selamat ber online ya belogisam..tapi study should come first ok...

    ReplyDelete
  2. tq,, study also come first in my dream,, ops

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi menapak. Jangan lupa tinggalkan komen untuk jejak anda:) SINCE 2012